Το Egimagazine είναι ένα ανεξάρτητο, ψυχαγωγικό περιοδικό/website για το Αίγιο και όχι μόνο !!! Είναι ανεξάρτητο από φορείς και οργανισμούς και απαρτίζεται μόνο από ανθρώπους με μεράκι και αγάπη γι' αυτό που κάνουν !Στοχεύοντας λοιπόν στην εναλλακτική πληροφόρηση, παρατηρούμε τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές τάσεις, ψάχνουμε, επιλέγουμε και αναδεικνύουμε οτιδήποτε είναι φρέσκο, ανατρεπτικό, εξαιρετικό, παράξενο και ενδιαφέρον.Τα θέματα μας απαρτίζονται κυρίως από την πόλη μας, την Ελλάδα αλλά και τον κόσμο, τις εικαστικές τέχνες , το design, τη μουσική, το street culture και τα extreme σπορ.Θα μας βρεις σε ηλεκτρονική μορφή και σε ειδικές έντυπες εκδόσεις που παρουσιάζονται ανάμεσα στις εποχές του χρόνου. Στο Egimagazine φιλοξενούμε κατά καιρούς αναγνωρισμένους και μη ανθρώπους από όλη την Ελλάδα, όπως και αξιόλογες δημιουργικές ομάδες.Το Egimagazine στηρίζει "όλες" τις δραστηριότητες που γίνονται στη πόλη μας , αλλά και στην Ελλάδα.

Egimagazine Team

logo egi
Home/Extreme II/Motocross… Βασικές αρχές για να ασχοληθείτε με ένα υπέροχο άθλημα

Motocross… Βασικές αρχές για να ασχοληθείτε με ένα υπέροχο άθλημα

PalemotBannerAigio

Έχουν ακουστεί πολλές απόψεις όσον άφορα την προπόνηση που χρειάζεται κάποιος για να ασχοληθεί με το motocross. Το σίγουρο είναι πάντως ότι αθλητής με αθλητή διαφέρουν όσο αφορά τον οργανισμό του καθενός. Μελέτες έδειξαν ότι παγκοσμίου επιπέδου αθλητές δεν χρειάζονται όλοι την ίδια προπόνηση.

Για παράδειγμα αθλητές της ίδιας ομάδας με το ίδιο πρόγραμμα προπόνησης έδειξαν τα εξής αποτελέσματα:

Ο ένας είχε μια πολύ καλή χρονιά με καλούς τερματισμούς ενώ ο άλλος είχε τα χειρότερα αποτελέσματα λόγω κόπωσης. Εμείς θα πρέπει να βρούμε την ποσότητα και την διάρκεια προπόνησης που χρειαζόμαστε χωρίς υπερβολές για να δούμε βελτίωση.

Για αρχή ένα καλό πρόγραμμα είναι να κάνουμε μια ή δυο φορές την εβδομάδα ποδήλατο ή τρέξιμο περίπου μια ώρα, με εναλλαγές (λίγο ανηφόρα) στο 70%της αντοχής μας, και  προπόνηση με την μοτοσυκλέτα δυο φορές την εβδομάδα.

Μοτοσυκλετα κανουμε σε τρια σταδια. Κανουμε ενα δεκαλεπτο ζεσταμα με σιγανους γυρους και προς το τελος μερικους γρηγορους για να “πρηστουν” ελαφρα τα χερια μας. Στην συνεχεια κανουμε δυο σκελη των εικοση λεπτων με διαλειμα μισης ωρας περιπου. Αυτα για ξεκινημα μεχρι να φτασουμε να κανουμε σκελος των τριαντα λεπτων που διαρκει ενας αγωνας. Δεν βιαζομαστε να παμε γρηγορα αμεσως για να κερδισουμε εντυπωσεις. Δουλεύουμε στρωτα χωρις αγχος και με μυαλο, γιατι οι ασχημες πτωσεις καραδοκουν. Η βελτιωση θα ερθει σιγα σιγα. Τυχων αποριες οποίες και να είναι αυτές ρωτάμε οδηγούς με μεγαλύτερη εμπειρία στους αγώνες χωρίς ντροπές.

Μόνο με πειθαρχία, μυαλό και αθλητικό ήθος θα πάμε μπροστά.

Αυτο το προγραμα ειναι σχετικα ευκολο. Αργοτερα υπαρχει πιο δυσκολο που θα πρεπει να εχουμε και μια σχετκα ξεκουραστη δουλεια γιατι οι δυσκολιες ειναι πολλες.

Η μοτοσυκλέτα μας πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση με σωστές αναρτήσεις, λάστιχα σε καλή κατάσταση, ίσια τιμόνια, ρυθμιζόμενες αλυσίδες κτλ.
Κατάλληλος εξοπλισμός αναβάτη οπωσδήποτε παντού και πάντα.

Αφου λοιπον εχουμε κανει αυτη την προετοιμασια μπορουμε να κανουμε τα πρωτα μας βηματα στους αγωνες. Καλό είναι να ξεκινήσουμε με αγώνες scrable για να μπούμε στο κλίμα και την ψυχολογία των αγώνων. Η προπόνηση καλό θα είναι να σταματάει τρεις μέρες πριν τον αγώνα για να ξεκουραστουμε και να μαζεψουμε ενεργεια. Επισης η διατροφη μας θα πρεπει να ειναι ισοροπημενη, πλουσια σε φρουτα και λαχανικα, τροφες που περιεχουν υδατανθρακες και πρωτείνες. Γενικα δεν στερουμαστε τιποτα: απλα τρωμε απ’ ολα με μετρο.

Την ημερα του αγωνα προσπαθούμε να ειμαστε ηρεμοι και με καλη διαθεση: η παρουσια δυο-τριων φιλων φτιαχνει τη διαθεση. Οταν τελειωσει ο αγωνας συζηταμε τα υπερ και τα κατα και προσπαθουμε να τα βελτιωσουμε στην προπονηση. Τελος, πολυ σημαντικο ειναιστην προπονηση να δοκιμαζουμε και κατι καινουργιο. Το να γυριζουμε την πιστα σαν ρομποτ δεν ωφελει, πρεπει να αλαζουμε πατηματα-γραμμες για να κανουμε αλλαγες στο στηλ της οδηγησης μας και ας ειναι πιο αργα σε χρονο: ο σκοπος μας ειναι να μαθαίνουμε. Επισης, μπορουμε να μαθαίνουμε μεσα απο μαγνητοσκοπημενους αγωνες διαφορα περασματα,στυλ οδηγησης, στροφες, αλματα κτλ.

Δεν χρειαζονται βιασυνες για να να ανεβει το επιπεδο μας γιατι ερχονται οι ασχημες πτωσεις. Βασικο ειναι να μην ειμαστε πισω απο μια δικαιολογια: πρεπει να παραδεχομαστε τα λαθη μας και να μαθαίνουμε απο αυτα. Ο παραγοντας ανθρωπος παιζει τον σημαντικοτερο ρολο κατά 80% και κατά 20% η μοτοσυκλετα.

Τελος ολα αυτα για να γινουν πρεπει πρωτα να ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτο που κανουμε, να ειναι κομματι της ζωης μας και να πιστευουμε πραγματικα στον εαυτο μας .

Νεκτάριος Παπαβασιλείου Διαβάστε εδώ το βιογραφικό του Νεκτάριου Παπαβασιλείου

περισσότερες φωτογραφίες: www.palemot.gr & facebook.com/ΠΑΛΕΜΟΤ

2016-10-24T11:10:35+00:00 By |